Imingi Masuk Tni dan Polri Uang Ratusan juta Raib

              poto pelaku dugaan penipuan


Pessel KS Harapan menjadikan anak nya Polisi dan TNI  pupus sudah uang ratusan jutapun melayang,Korban yang di Imingi dengan modus janjikan masuk ke POLRI dan TNI di Lubuk Sikaping, 

Dugaan penipuan ini dilakukan oleh seorang laki-laki yang 

bernama Erianto, usia sekitar 59 Tahun. Domisili di jl.Prof.Dr. Hamka Aur V Tingkalak, desa Tanjung Barangin Kec. Lubuk Sikaping.

Kronologi kejadian adalah,

Pada hari Selasa tanggal 5 Agustus 2020,di Lubuk Sikaping. Datanglah Tabrison dan keluarga untuk menemui Erianto, berangkat Tabrison dari Pesisir Selatan jam 03.00 Wib, sampai di rumah Erianto di Lubuk Sikaping jam 09.00 Wib. Tujuan Tabrison dan keluarga berkunjung ke rumah Erianto karena melanjutkan pembicaraan yang telah di lakukan lewat telepon seluler sebelumnya. Yaitu Erianto bisa menolong anak laki-laki Tabrison untuk menjadi anggota Polri. Karena keinginan yang kuat maka datanglah Tabrison dengan menempu jarak yang tidak dekat. Setelah berbincang-bincang Tabrison di ajak oleh Erianto ke rumah Ujang, Ujang merupakan kakak Erianto sendiri. Tujuan Erianto membawa ke rumah Ujang untuk menyakinkan Tabrison bahwa anaknya dinas di Mabes Polri dan menantunya dinas di TNI itu di sertai foto-foto yang terpajang di dinding rumah Ujang. Di hari yang sama Erianto meminta uang sebesar 5 juta untuk uang operasional.

Lah tibo dirumah pak Ujang tuh,kami berundiang seputar hal itu, yang bisa masuakan ka tentara ko anak ambo yang kolonel, klo masuak polisi iko menantu ambo dinas di mabes. Kato pak Erianto ka ambo, sambia manunjuak foto yang ado di dindiang ruangan tampek kami tuh dirumah pak Ujang“, ucap Tabrison.

Foto nan di tunjuak tuh miriang dan indak loh jaleh doh, katiko ambo tanyo samo pak Ujang, iyo kato pak Ujang. Itu iyo anak ambo dan menantu ambo kato pak Ujang. Tuh ba a hitung-hitung an nyo apak-apak, tanyo ambo ka pak Erianto, klo membicarakan hitung-hitungan barundiang kito baliak dirumah ambo, kato pak Erianto ka ambo”. Ucap Tabrison.

Tibo dirumah pak Erianto, baliaklah kito bacarito tentang hal itu, klo apak namuah, ambo bisa manolong, ambo bisa manjamin, sabab nyo yo nan di ambo bana. Banyak lah rayuannyo, awak lah tapesona se karano awak nak iyo juo, anak wak di masuakannyo mah. Apak di kanaikan 250 juta untuak  sorang anak masuaknyo, itulah manuruik biasonyo mah pak, kato pak Erianto ka ambo. Agiahlah ambo pitih 5 juta dulu bia ambo urus ka Padang, kato Erianto. Ba agiahlah pitih 5 juta di rumah pak Erianto, tanpa ado surek tando tarimo, karano inyo pi keluarga. Tanggal 8 Agustus 2020 pak Erianto datang ka tampek ambo jam 11 malam, siang tapi ambo ma urus anak apak”, kata Tabrison.

Karano ambo ma urus 2 orang anak apak agiahlah ambo pitih 15 juta untuak malanjuikan proses ko, mako ambo agiahlah pitih 15 juta malam tuh juo tanpa buek tando tarimo”, lanjut Tabrison.

Tanggal 13 Agustus 2020 pak Erianto manelpon ambo mangatokan bahwa urang ka tes polisi jadi kirim pitih 150 jt di rekening BRI ateh namo Erianto, jadi ambo kirim lah, ado bukti kiriman pitihnyo”, lanjut Tabrison

Pak Erianto manelpon ma agiah tahu bahwa tes polisi gagal, karano informasi baitu, tuh ambo tanyo ba a pitih ambo pak?, kan kato apak kalau gagal tes pitih ambo baliak bulek baliak, iyo kato pak Erianto. Kirimlah no.rekening apak bia ambo kirim pitihnyo”, Kato pak Erianto.

Lah ambo tunggu seminggu indak ado juo kaba berita dari pak Erianto, ambo telp-telp indak di angkek, tanggal 27 Agustus 2020 pak Erianto manelpon ambo, tuh ambo tanyo langsuang ba a caritonyo ko pak, iyo pak iko tes TNI kan bukak pak, jadi apak kirimlah pitih 180 jt lai untuak nan jadi ka TNI ba a loh ambo ka mangirim pitih samantaro nan gagal patang se alun apak kirim baliak pitih ambo, apo salahnyo pitih nan jo apak tuh apak pakai untuak tes tentara ko. Apak jan ragu loh lai, beko kalau gagal yang tes TNI ko ambo baliakan pitih apak ka sakaligus ambo jawek pakai se pitih nan patang ko. Oh indak bisa doh pak, berarti apak indak picayo ka ambo tuh indak ka di urus anak apak ko doh. Oh baituloh dek apak tuh lain bunyi nyo mah kato ambo, ntah karano ambo kanai a, ntah karano dek ambo takuik dirugian ambo kirimkan lewat BRI dan buktinyo ado”, tambah Tabrison.

Setelah jumlah uang total 350 jt diterima Erianto, komunikasi dengan Tabrison putus, setiap di telp tidak di jawab. Apalagi diketahui tes TNI gagal juga. Setiap ditemui Erianto selalu mengelak dan menghindar, saat pas ketemu Erianto, Erianto kabur dibantu istri mudanya yang telah mempersiapkan koper isi baju.

Pihak Tabrison sudah melaporkan kejadian ini di Polda Sumbar pada tanggal 4 Maret 2021 dan kasus ini sudah di tangani oleh pihak POLDA Sumbar,  dan Erianto saat di konfirmasi oleh awak media melalui pesan what shapp nya membantah Tidak ada dan lansung memblokir Nomor awak media.Hingga berita ini di turunkan Erianto tidak bisa ditemui dan tidak ada di rumahnya..

#Riki / Team

Baca Juga

Posting Komentar

0 Komentar

Selamat datang di Website www.kawasansumbar.com, Terima kasih telah berkunjung.. tertanda, Pimred: Adrianto